leermomenten School at Sea

07/09/2021

Tja, waar zal ik eens beginnen. Ik had met mezelf afgesproken dat ik een artikel voor mijn blog (voor mij een reflectie) zou schrijven over de afgelopen tijd en wat er allemaal is gebeurd, maar hoe start ik? De titel van dit artikel zegt al waar ik over ga praten, leermomenten. In de voorbereiding om al het geld bij elkaar te sparen voor School at Sea, praat ik over 1 jaar tijd. In dit jaar ben ik erg veranderd (op een goede manier) en dit komt vooral door School at Sea. Ik wil jullie meenemen in mijn verhaal en de kwaliteiten die ik al deels heb ontwikkeld door fouten te maken. Laten we beginnen bij creativiteit. Ik ben creatief ingesteld en heb altijd nieuwe ideeën gehad, maar pas sinds afgelopen jaar zijn deze ideeën echt acties geworden. Door het coronajaar en School at Sea, moet ik op een creatieve manier geld zien te verzamelen. Zo ben ik alert geweest door te kijken wat er om mij heen gebeurd en heb ik opgemerkt dat er een schrijfcompetitie was. Toevallig was ik een tijd bezig geweest met het schrijven van mijn eigen boek, waardoor ik, doormiddel van deze competitie, een deadline had en mijn boek heb ingeleverd. Zo zijn er talloze andere dingen die ik heb gedaan, niet altijd voor school at sea. Een paar voorbeelden zijn: het breien van een trui, het vastleggen van mijn vakantie en daar een film van monteren, het naaien van een shirtje, het maken van kaarten en die vervolgens laten drukken tot een product, etc. Door actief bezig te zijn met mijn creativiteit zijn deze 'taakjes' ook echt afgekomen. Waar ik begon bij ideeën en halve projecten ging ik naar acties en afgemaakte projecten. Ik kan je vertellen het voelt fantastisch. 

© 2021 Travel blog. School at Sea: Fast forward yourself.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started